Måndag!!

Tänkte att jag skulle få till ett långt inlägg,
men får väl se hur det blir med de;) Kollar igenom alla filmer från i lördags.
Ganska kul må jag säga;D
Fick ta moppen till ryd imorse som sagt, så hann med 9 bussen där ifrån.
Och måndagar är ganska chill i skolan, svenska på morgonen
sen idrott efter lunchen. Haha åkte inlines och jag å Becca åkte ända till June typ!
Höll ju på att dö haha men duktiga är vi allt! ;D
Ska upp till Amona nu, Tänkte bara skritta en runda eftersom att hon har stått i två veckor.
Dålig stil av mig.
åååh ni måste lyssna på denna --> R.I.O. – Serenade - Radio Edit , lyssnade
typ sönder den i lördags men underbar är den ju ;)
Och jag hatar rubriker.
Jessi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0